Vilket härligt väder vi haft!

Har mest inte varit inne i huset under hela veckan. Tog ett varv med dammsugaren igår bara för att jag var tvungen. Vi har varit iväg och badat flera gånger och jisses vad varmt det var. Hade jag haft badkläder hade tom jag slängt mej i. Neo och Milton badade för fullt. M tyckte nog kanske att det var lite kallt men han satt i vattnet fast på det allra grundaste och tur var väl kanske det.

Har planterat en massa oxå. Köpte jordgubbsplantor, tomater, morötter, sallad och en massa annat. Blommor har jag fått hem oxå men de har jag inte fått i jorden än. Får nog bli ett projekt att greja med när vi kommer hem idag. Jag älskar den här årstiden. Det är så fint innan allt blir överblommat. Syrenhäcken har börjat blomma hemma nu och det luktar ju ljuvligt

Det här är verkligen rätt årstid att vara föräldraledig. Räknade ut att det är fjärde sommaren jag är hemma nu. Har ju dagar kvar till mitten av sommaren sen är jag arbetslös men jag räknar inte med att få något jobb nu ändå. Får jag ett så måste jag såklart ta det men det vore ju gött att vara hemma resten av sommaren. Skulle faktiskt kunna tänka mej att vara hemmafru. Fast jag skulle nog klättra på väggarna till slut. Jag saknar mitt jobb på Babyproffsen, just den där sociala biten och såklart mina arbetskompisar. Gick från att träffa dem dagligen till att aldrig se dem. Tråkigt att det blir så, men alla har väl fullt upp med sitt. Så är det ju

Ha en bra dag. Hoppas det blir lite regn idag så blommorna får lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu