Onsdag

Typiskt att det kom regn inatt. Målade en fjärdedel av altangolvet igår kväll. Blev inte mer för Neo vile inte sova (antagligen har de låtit honom sova på dagis) och sen så blåste det ju smådjävlar. Men staketen och grillen är ju färdiga iaf. Det har ju inte regnat något idag så fortsätter det så ska jag ta resten ikväll. Ska ju bli lite halvtaskigt väder framöver. Men jag chansar. Kan ju alltid måla om ifall regnet skulle förstöra det.

Det var ju faktiskt lite gôtt med att det kom regn. Blommorna behöver ju lite vatten. Kanske det börjar växa lite där jag och barna sådde förra veckan

Min telefon är färdig oxå. Ska hämta den på fre. Har ju haft den inlämnad för kameran funkade ju inte som den skulle, eller rättare sagt inte alls. Så nu kanske jag kan få upp lite kort här. Är ju lättare med den än digitalkameran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu