Charlotta...

Ska man eller ska man inte åka ner och kolla om det är nåt att ha. Har bara tyckt det varit skräp alla andra år så varför skulle det bli annorlunda i år? Men Neo vill åka och kolla på hönorna och köpa godis så det får nog bli en tur. Helst så vill han köpa med ett gäng hönor hem men jag vet inte riktigt hur vi ska förvara dem. Ska ju skaffa ett par framöver men jag vill nog ha ett hönshus byggt först.

Igår var jag och hälsade på syster i Töcksfors. Hämtade ut min telefon oxå. Den har varit saknad. Har använt en gammal Samsung som är typ sex år. Men den funkade att ringa på den med ;) När jag fick den så tyckte jag den var sååå avancerad och det blev sååå bra kort med den. Haha, utvecklingen går verkligen framåt. Jag köpte den mest för att jag tyckte den var snygg och det tycker jag faktiskt fortfarande. Kommer aldrig att göra mej av med den telen. Det allra första smset jag fick av Dan är kvar i den. Och en massa andra från honom. Förstår varför jag föll för honom. Han smörade riktigt på den tiden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu