Äntligen vår!

Eller? Har ju varit otroligt gôtt väder nu de senaste dagarna men de har väl spått snö till helgen. Ja ja, vi får väl se, de har väl inte alltid rätt. Hade sån jäkla huvudvärk igår. Är tredje dagen nu. Det kommer och går. Nåt man borde kolla upp? Tror faktiskt att det är för att jag målade Neos tak med en stark färg. Finns ju ingen dörr till det rummet än så det stinker i hela övervåningen. Det går väl över antar jag..

Händer inte så mycket i mitt liv just nu. Söker lite jobb och så men jag har inte lagt ner mej värst mycket så jag har inga förhoppningar om det just nu. Jag har ju föräldradagar som räcker över sommaren och det är ju då man vill vara hemma. Sen har jag faktiskt lite andra planer med mitt liv just nu, får se vad det blir lite längre framåt hösten

Just nu längtar jag efter sommar, lite mer kärlek och mjukglass (eller kanske en milkshake)

Ni får ha en bra dag i solen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu