Äntligen har jag fått lite energi

Måste ju bero på vädret. Är ju inte speciellt varmt men solen lyser ju och det gör mycket. De senaste dagarna har jag ägnat åt vår ute plats. Dvs när jag fått för Mille. Det tog mej ca tre tim att tvätta den. Idag har jag målat räckena och halva grillen. Färgen tog slut men det har jag handlat ny så det är bara att ge sej på´t igen när Milton somnat. Har även köpt olja till möblerna och färg till golvet. Tar väl några dagar för mej att få detta gjort men jag kommer att vara så nöjd när det är klart (förhoppningsvis) Vi ska ju ha kalas för Milton nästa helg och då har vi tänkt grilla om det blir fint väder så då är det ju kul om det är färdigt tills dess. Men det ska det vara bara vädret håller i sej! Bra torkväder nu när det blåser så

Nej nu MÅSTE jag ta ett ryck här inne. Bäst att passa på medan energin håller i sej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu