Känner mej nöjd med dagen

Tycker jag hunnit med en del idag. Krattat en del löv. Inte riktigt halva trädgården men nästan. Har även tvättat bilen vilket var otroligt välbehövligt. Där emellan har jag hunnit med ett kvartsamtal på Neos dagis. De hade inget negativt att säga denna gången. Han är väldigt framåt och social. Duktig på att räkna och kan alla färger. Min kille det. Vilka härliga dagar vi har haft nu. Idag (nu kl halv sju) så har det varit upp mot 20 grader varmt. I LOVE IT!Nu ska jag försöka få lite kids i säng, har börjat bli lite svårt sen vi ställde om klockan. Jaja, de vänjer sej väl igen. Så länge de inte ska upp tidigt och iväg på nåt så är det ju lugnt men annars är det ju omöjligt att få upp dem. Ha en bra kväll alla.

Puss på dere


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu