Hej hopp!

Är hemma en snabbis innan jag ska hämta grabbarna bus från skolan. Var tvungen att åka hem idag efter att jag lämnat dem. Milton skulle ner på Bvc och mätas och vägas. Han hade gått upp mer än förra gången. Antagligen för att han hade varit förkyld ett par veckor då. Matlusten brukar ju inte vara på topp när man är sjuk. Har lovat grabbarna att jag skulle gå och möta dem vid skolan så jag får ställa bilen hos mamma och pappa. Det tar ca tio min därifrån. Funderar även om jag ska ta en tur in på Eriks hjälpen och se om jag kan fynda nåt kul. Det ligger ju precis brevid skolan. Kläder och sånt tycker jag är liye läskigt att köpa begagnat men de kan ju ha en del annat kul.

Igår var jag och grabbarna i Norge och handlade. Köpte två blöjpaket, 1kg lax, 800g pannbiffar, 2kg räkor, 1kg kräftor, 800g kokkorv, taco dinner, 2 limpor och lite annat tjafs och det gick på strax över 300 kr. Helt otroligt vad billiga em del saker är där. Blöjorna kostar bara 24 kr för ett stort paket.

Nej, nu får jag nog göra ett ryck innan det är dags att dra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu