Vecka 21

Detta inlägget har jag ruvat på i sisådär 20 veckor. Nu är det väl ute? De som behöver veta det vet iaf. Ja, det blir en bebis till på Smedjebacken. Inget vi ville, inget vi planerat men livet blir ju inte alltid som man tänkt sej. Min första tanke var - Vad i helv-e ska fôlk säga nu. Helt sjukt att jag tänkte så. Såklart bryr jag mej om vad de närmaste tycker men är det nån annan som har nåt att säga så fuck off! Jag är ju alldeles för blödig för att göra abort, tanken har inte ens slagit mej. Var ju väldigt orolig i början, hur ska man orka, pengar osv osv men nu tycker jag att det är helt otroligt. Så oväntat men så underbart ändå. Allt fixar sej, det är jag säker på. JAG SKA FÅ EN BEBIS TILL!! Huvudsaken är att den lille mår bra och de andra killarna har det bra. De är mitt liv. Ja, för någon fritid har man inte, men mitt liv är precis som jag vill ha det just nu. Har en riktigt "må bra" känsla i magen.

Var iväg på ultraljud idag och kollade in den lille. Allt såg bra ut...Puh! Har haft lite ont i magen å jag var lite orolig. Tog inte reda på vad det var för sort denna gången, är ju faktiskt ingen ide. Tror ju såklart att det blir en liten kille. Kan nog inte få nåt annat jag. Vet inte vad jag skulle vilja ha heller. Skulle nog vilja ha en grabb till. Jag oroar mej så redan för tonåren och jag kan tänka mej att det är 1000 gånger värre med en tjej. Samtidigt så vore det såklart kul att se om det är någon skillnad på tjejer och killar. Och köpa lite rosa såklart.... Nej, huvudsaken är ju att allt är bra

Ha en bra kväll, det har jag tänkt att ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu