Det kliar som f-n

Rensade ju rabatter igår. I en av de större var det fullt av brännässlor. Inga handskar hade jag så naturligtvis brännde jag mej rejält. Inatt har det kliat, och gör fortfarande, nåt så in i helvete. Har knappt orkat sova. Får ta en tur till Apoteket och kolla om det finns nåt där. Jag blir galen snart!
Idag ska jag nog vara ute och greja (med handskar) Det verkar ju bli fint väder. Skulle verkligen behöva städa med, är ju inget kul att ha det hängandes över en under midsommarhelgen.
Ni får ha en GLAD MIDSOMMAR ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu