Jippie!

Vaknade imorse och hade inte ett dugg ont! Hur underbart är inte det?! Har haft så ont i ljumskarna att jag mest inte kunnat gått. Men jag får väl skylla mej själv. Jag storstädade nedervåningen i två dagar så efter det var det kört. Har bar4a sovrummet och fönstren kvar sen ska jag inte göra något mer på väldigt länge. Rasmus och Lukas får ta sina rum själva, de är stora nog till det nu...
 
idag blir det kanske en tur till Årjäng och hälsa på syster, bara jag får svar från henne. Hon har semester så hon sover väl halva dagen. Annars vet jag inte vad vi ska hitta på idag, har lovat barna att vi ska åka och bada om det blir någorlunda väder men det verkar det ju inte bli...
 
Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu