De senaste fem åren

När jag tänker på vad som hänt de senaste fem åren så blir jag nästan lite chockad. Shit, allt har gått så fort... Fast jag har hela tiden tyckt att jag har ingen tid att förlora, livet är kort så jag har ju vart medveten om vad jag gjort. Tänk för fem år sen (5,5 år sen) så var jag verkligen på botten. Hade just blivit dumpad efter tio år och två barn. Mådde skit för det naturligtvis men mest mådde jag dåligt för barnas skull. Hade så dåligt samvete fastän det inte var mitt val. Sen kom ju mitt livs sommar. Jäklar vad kul jag hade. Det var jag och kusin Caroline mot världen...
 
Hösten gick och i december träffade jag ju den bäste av dem alla. Jag var så kär och jag kunde ju inte ha blivit nåt annat, så som han smörade ;) Tre månader senare var jag förlovad och gravid. Haha, tänker nu i efter hand, hur fan vågade jag? Men jag har inte ångrat det en sekund. Visst har vi våra upp och ner men huvudsaken är att det löser sej i slutändan
 
Köpte hus, gifte oss och blev gravida igen och gravid nu igen. Haha. Det har hänt mycket de senaste åren. Nu ska jag pusta ut och bara ta det lungt. Glömde att jag fick världens bästa jobb under denna perioden oxå som jag senare fick sluta. Nu är det bara det som fattas i mitt liv. Ett jobb som jag trivs med. Annars är jag till 100% nöjd med mitt liv. Lite mer pengar hade suttit fint bara ;)
 
Ha det gôtt i solen

Kommentarer
Postat av: Maria

Det låter som att det verkligen hänt mycket. Var det förra sommaren butiken stängde igen? Känns som igår man var där... du kommer säkert hitta ett jobb. Vad är du intresserad av? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu