Fullmåne

Det har ju varit fullmåne nu i helgen. Och det verkar som Rasmus börjar ta efter mej när det gäller känningar av den. Många tror nog inte på detta men det ligger verkligen i släkten. Det är ju inte så att vi blir varulvar eller så haha. Jag drömmer så fruktansvärt mycket veckan före fullmånen. De är så verkliga att jag tror att de är sanna när jag vaknar. Och Dan brukar få sej några utskällningar den veckan haha. Fattar inte hur det kan komma sej. Iaf rasmus har börjat drömma på nätterna nu också och det är strax före fullmånen. Han drömmer mardrömmar. Det är inte så kul. Ibland går det inte att få kontakt med honom, ibland känner han inte ens igen mej.
Mamma har också konstiga drömmar. Om jag skulle berätta alla konstigheter hon har gjort när hon sovit så skulle det ta hela natten =) Morfar hade också känningar så det går verkligen i släkten...

Nu ska jag snart dra ner på stan med Mari. Hon var shoppingsugen. Blir nog en fika också. Får passa på när hon är i Arvika för en gång skull. Annars blir det nog inte mycket mer gjort. Hoppas på fint väder

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu