Men vart kom den ifrån?

Vaknade imorse och det var helt vitt ute. Min första tanke var Yes! Nu kanske vi kan åka lite skidor. Var inte riktigt färdig med det än i år. Vi gick upp, gjorde oss iordning och kom ut till bilen. Då kom jag på varför jag vill ha vår och varför jag egentligen hatar snö. Alla barnen var blöta innan de hann in i bilen och hälften av all snö hamnade inne i bilen. Det var kallt och jävligt! Halkigt på vägen var det också. Hamnade i en bilkö som körde i 40-50 km/h från Åmot och in till stan. Rasmus och Lukas kom lite sent till skolan. Haha, vill verkligen ha vår och det ska ju bli jättevarmt till helgen igen så vi får väl passa på att åka skidor när vi kommer hem idag då :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu