Livet flyter på....

Händer inte så mycket nu. Livet består just nu i köra barn till skola/dagis, laga mat, hjälpa barn med läxor, duscha/borsta tänderna på barn, städa, tvätta, diska och kanske hinna med och leka lite däremellan. Ett helt vanligt vardagsliv helt enkelt och just nu är jag väldigt nöjd med det. Stuper i säng strax efter att vi får barna i säng. Men det är min egentid det. Finns inget mer avslappnande än att sträcka ut sej i sängen och slötitta på någon film eller serie. Just nu håller vi på att kolla igenom Mordkommissionen. Rätt bra faktiskt. Tyckte det var segt i början och så har jag lite problem med danskan. Det är ju inget vackert språk precis. Nej, som sagt, händer inte mycket nu och jag har inget att se fram emot just nu men det kommer väl. Jo, förresten, vår och sommar ser jag verkligen fram emot. När barna bara kan slänga på sej ett par foppatofflor och gå ut. Man slipper alla jobbiga kläder och man kan åka och bada. Helt underbart!


 Det händer väldigt mycket i lille Miltons liv just nu. Har ju börjat resa sej upp och förut tog han sina första "kryptag" Han har ju hasat sej fram ett tag men förut lyckades han ta några tag på mattan. Gullongen min. När det väl börjar så går det så fort. Det är snart han går nu :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu