Jobbiga telefonsamtal

Hatar verkligen att sitta och prata i telefon med olika myndigheter och sånt som man måste ringa till ibland men allra värst är när man måste ringa till en person som man har en personlig relation till och ta upp något som inte är riktigt bra. Det har jag gjort idag. Vill inte gå in på det nu men jag tycker sånt är riktigt jobbigt och jag har skjutit upp det hela veckan men nu efteråt så känns det bra att jag gjorde det, att vissa saker kommer fram och att det kommer lösa sej. Det är huvudsaken det. Jag har skrivit en lista på alla samtal jag måste ringa. Jag skjuter bara upp alla men nu på mån ska jag sätta mej och ringa till alla. Lika bra att få det gjort. Annars då? Allt flyter på somvanligt. Dagarna går i rasande fart och det verkar som om våren är här på riktigt. Det gillas verkligen.

Ikväll blir det hemmagjord pizza och Mordkommisionen. Ha en bra kväll alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu