Tjipp

Idag är det måndag och jag har faktiskt, tro det eller ej, fått tummen ur och gjort ett ryck på Neos nya rum. Hsr verkligen inte haft nån renoveringslust alls efter att sovrummet blev klart. Men nu är jag jäkligt trött att bo i rotet. Och så börjar Lukas bli trött på att ha Neo och hans grejer på sitt rum, så idag har jag spacklat och målat lite. Imorgon ska jag slipa tänkte jag. Hoppas verkligen att lusten håller i sej så det blir klart. Lovade ju Lukas att det skulle bli klart före jul. Jag måste verkligen sluta lova saker jag inte kan hålla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu