Tisdag

Brrr, idag var det kallt. Hade med mej lillskruttis, katten alltså, med mej ut förut när jag tog in lite ved. Han höll nog på att frysa tassarna av sej. Han vill nog inte ut igen förrän det blir plusgrader ute, stackarn. Känns som det är lika kallt inne som ute. Har äntligen fått fart i braskaminen så nu blir det nog lite varmare här. Ska snart hämta min vilde på dagis så får vi se vad vi hittar på. Har lovat honom att han ska få ta fram Chuggingtonbanan idag så då är han lungn en stund. Annars blir det väl det vanliga. Skulle ju ha slipat idag men jag fick köra in ved ist för det var helt slut. Får se om jag grejar med det sen, vill ju som sagt ha det klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu