ny telefon

Äntligen har jag fått mej en ny tele. Det blev en Samsung Galaxy S 2 och än så länge är jag väldigt nöjd. Jag kan ju tom blogga med den haha. Hade en Experia mini förut och den var jag verkligen inte nöjd med. Har aldrig tyckt särskilt bra om Sony Ericssons telefoner men Samsung har jag haft förut och varit väldigt nöjd så det fick bli det nuu med + att syrran rekommenderade den. Jag får väl lita på henne då eftersom hon jobbar på Expert. Jag kan ju verkligen inget om telefoner utan jag går efter utseende och megapixlar. Men som sagt denna är jag väldigt nöjd med, väldigt lätt att använda :-) Idag är det nog mest städning som står på schemat. Har som vanligt skjutit upp det. Kanske vi får lite besök av Karl sen. Neo är lite leksugen. Han har ju inte varit på dagis på två veckor och det är ju lite tråkigt att gå hemma med mamma hela dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu