Nu har bebissjukan slagit till igen

Kollade på Familjen Annorlunda igår. Tycker att de lever helt underbara liv... men samtidigt så vet jag att jag inte skulle klara fler. Det går bra så länge de är bebisar och man är hemma och är föräldraledig men sen när man börjar jobba och det är dagis och skola och alla ska hit eller dit, det är då slitet börjar. Fast det är ju ett annat "slit"med en bebis. De behöver ju ens fulla uppmärksamhet. Det är VÄLDIGT gött när de börjar klara sej mer själva och sen så vill man ju faktiskt ha egentid nångång. Det får jag ju om typ 18 år och då är jag 50år.... Vill inte skjuta på det fler år. Vi har så mycket planerat då, jag och min love. Och då har kanske barnbarnen börjat komma, vem vet? Man kanske inte lever heller. Iaf det jag vill säga är att hur bebissjuk jag än är så kommer det aldrig att bli några fler här.Snart får jag ju snosa bebis ändå ;-)


Kommentarer
Postat av: Mari

neej sara, inga mer barn! Jag har inte råd ;)

2012-01-31 @ 15:57:31
Postat av: Sara

Nej men jag säger ju det. Jag har heller inte råd. Men visst är de söta ;-)

2012-01-31 @ 17:01:00
Postat av: sanna

jag å therese bidrar snart me ett par då får du snosa hur mkt du vill =)

2012-02-01 @ 11:03:52
Postat av: Anonym

Jo, det var det jag tänkte på :-)

2012-02-01 @ 11:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu