Lördag

Lördag kväll och jag och min älskling kollar på Morden i Midsomer. Rasmus och Lukas ligger uppe i vårt sovrum och kollar på Gladiatorerna. Sånt slösar jag inte min lördagskväll på. Mår rent ut sagt piss idag. Har fått riktigt tråkiga nyheter som jag inte vill gå in på här men jag mår skit iaf. Nog om det.... Har vart på julgransskakning idag. Tror barna uppskattade det, tom Milton var med och dansade. Idag kopplar vi nog in blueray (stavas det så?)spelaren i sovrummet. Fick den av syrran för några veckor sen, lr fick och fick. Jag får betala i biskvier. Iaf vi lånade några filmer av min svägerska så det får nog bli någon av dem. Hoppas såklart på skräckfilmen men Dan är ju lite mörkrädd så han vågar aldrig se nåt sånt ;-)

Kommentarer
Postat av: Mari

Neeeeej, det stavas BluRay!!!! Och det ska vara hemmagjorda biskvier. Glöm inte.

2012-01-15 @ 21:12:19
Postat av: Sara

Men ursäkta då. Tur att det finns nån Expert som kan tala om för mej hur det stavas då ;-) Jepp, ska försöka fixa det till helgen

2012-01-16 @ 10:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu