Fullt ös

Måndag igen och denna vecka är det som vanligt fullt ös. Neo är på dagis och grabbarna bus är lämnade på skolan. Mille har just somnat så det är lite lungt. Sitter hos Malin och väntar ut tiden. När vi kommer hem måste vi köra in ved och det har jag ingen större lust med. Hatar verkligen när det är så här kallt. Önskar att det bara var tre årstider. Vår, sommar och höst. Vore inte det gött? Nej, jag får väl fortsätta att inte göra någonting. Tv lade av här med så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Tekniska Malin får nog komma ur duschen nu och fixa tv åt mej innan jag dööööör av tristess ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu