Vårkänslor deluxe

Idag har det varit så otroligt gött vårväder. Känns att den är på gång nu. Det spritter i kroppen och jag får sån lust att greja i trädgården. Har så mycket planer med den. Ska nog plantera lite lökar iår bara det går att gräva i backen. Och röja bort en massa skit. Skulle gärna vilja ha byggt ett förråd och ett hönshus på baksidan. Vi har ju planerat att skaffa hönor iår. Får se hur det går med det bygget. Har ju en del annat som måste fixas först. Bla taket måste bli färdigt. Det kliar i fingrarna. Jag vill greja både ute och inne. Till veckan måste, måste, MÅSTE jag ta tag i Neos rum. Vill verkligen ha klart det och det är ju ingen annan som gör det åt mej så det är bara att ta tag i saken själv.

Idag blev det fredagsmys med tacos, chips, krämbulle och Toy story 3. Jag älskar den filmen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu