Varför har jag så svårt att komma igång?

Har tusenmiljoner grejer jag borde fixa men jag kommer helt enkelt inte igång. Hade tänkt att jag skulle göra så mycket denna vecka men av någon anledning börjar jag med nåt helt annat än det jag tänkt från början. Idag har det mest inneburit tvtittande och småätande. Neo är dyngförkyld också. Inte för att han tar det lugnare för det. Han är snarare mer lättretlig och full i fan. Nej, om man skulle bära upp lite tvätt så man får nåt gjort. Snart är det dags för att laga mat åt grabbarna. Får bli fiskbullar och potatis idag. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu