Tisdag

Känner mej lite deppig just nu. Känner mej totalt värdelös i allt jag gör. Det är en period, jag vet, jag får sådana svackor ibland. Just nu är det föräldraskapet som är jobbigt. Jag och Rasmus är alltid ovänner och det känns som om jag inte når fram till honom längre. Han vill alltid till pappa och allt är tydligen mycket bättre där. Visst förstår jag att han säger samma sak hos sin pappa men det är ändå sårande. Vi är så lika han och jag. Blir väldigt lätt sårade och klarar inte motgångar särskilt bra. De säger ju att man kan jämföra nioåringar med tonåringar. Herre gud! Har ingen aning om hur jag ska fixa det. Jag kommer att bli helt knäckt!

Jag har så mycket att tänka på nuförtiden. Både bra och dåliga saker. Känns som att 2012 kommer att bli ett konstigt år. Haha, låter flummigt, jag vet men jag kan inte förklara det bättre. Solen skiner och man får ju vårkänslor och det är ju VÄLDIGT positivt. Vi går mot ljusare tider och då blir allt så mycket lättare :-)

 Ha det gött i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu