Tillbaka i skolbänken

Har varit med både Rasmus och Lukas i skolan idag och jag kan ju säga att jag fick en flashback till varför jag aldrig läste vidare. Jag blev skoltrött efter en dag i skolan. Och idag var jag med ettorna och tvåorna. Haha, skolan har aldrig varit något för mej. Men det var väldigt kul att vara med och kika på vad de pysslar med. Var med på musiklektion och mattelektion med båda. Lukas hade någon speciallärare som höll i matten idag. Jag tyckte det var jättekul och jag höll på att räcka upp handen flera gånger. Haha, det handlade om tal upp till tre, lagom för mej det som är helt sifferblind. Tyckte faktiskt att både Rs och Ls klasser var jättegulliga. Det har ju vart prat om att Rs klass är så bråkig men det var verkligen inget jag märkte av idag. Tror att det hänger mycket på vilken lärare man har. Vissa ska inte ha med barn att göra. Sen så finns det helt underbara lärare där. Lukas har ju en och det verkar som om Rasmus får en bra nästa år. Vi får helt enkelt stå ut några mån till.


 Idag tycker jag att jag har haft riktigt mycket energi. Beror det på vädret tro? Nu tror jag att jag ska poppa mej lite popcorn så jag har till Once upon a time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu