Melodifestivalen 2012

Jaha, vad tyckte ni nu då? Tycker nog att de bästa gick vidare till finalen fast jag saknade The Moniker. Men sen kan man ju faktiskt undra vad vissa gjorde med.... Förstår att Sean Banan gick vidare och vilken åldersgrupp som röstar på honom (har ju två grabbar som tycker han är skitbra) men Afrodithe, vad är det för skit? De var ju passe för tio år sen när de vann. Jaja kan ju inte klaga eftersom jag inte röstade Men jag undrar om det kommer att hålla samma usla standard resten av tävlingen. Gud, vilken gnällkärring jag är! Loreen var ju bra iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu