Brrr

Nästan 21 minus ute nu. Jag som tänkt åka och handla men jag går inte utanför dörren förrän det blir några grader varmare. Jag skulle helst vilja gå i ide denna årstid men det är väl bara att stå ut. Snart kommer våren och iår kan jag faktiskt inte klaga det har ju faktiskt varit rätt milt... Det värsta är att jag snart måste gå ut och köra in lite ved annars blir det lika kallt inne som ute. Snorförkyld har jag blitt oxå. Neofisen har smittat mej men det är väl inget som inte Alvedon rår på. Igår var jag helt uppe i varv så jag städade hela huset och körde flera maskiner tvätt. Allt för att jag skulle slippa göra nåt idag och kanske hitta på nåt med gabbarna men nu när det är så kallt går jag inte ut. Milton hatar att vara ute så fort det är minus en grad. Han sitter absolut still i vagnen och rör inte en min och tittar på mej med ledsen blick så det struntar vi i. Vi får lägga pussel lr nåt ist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu