Alla hjärtans dag

Imorgon är faktiskt en av mina absoluta favorit dagar på året. Jag älskar allt rosa, fluffigt gulligull. Helst ska det vara massor av röda rosor och hjärtballonger med i bilden. Och guld och diamanter förstås. Men göbben min är inte lagd åt det hållet. Han är mer för vardagsromantiken han. Iaf i år tänkte jag skaffa hem lite fluff te göbben ändå. UÅkte ner på centret och vad fann jag där.... inte en enda romantisk sak. Det är så otroligt norskinfluerat här i kring. Vart ska jag nu få tag i mitt gulligull? Jag vet ju vad han vill ha egentligen och det behöver jag inte åka ner på centret för att hitta, och det är alldeles gratis.... En kraaaaam ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu