Tjipp!

Det var ett tag sen nu. Jag har verkligen inte haft ork eller någon motivation alls för bloggen, lr nåt annat heller för den delen. Men, sen någon vecka tillbaka kan jag nog säga att jag har mer ork än vad jag haft på många månader. Inte för att lillen sover bättre, snarare tvärtom, utan det har nog med andra saker som jag inte ska gå in på här. Jag mår väldigt bra just nu iaf =)

Har ju börjat renovera på övervåningen nu. Gôtt att det är igång. Rasmus rum blev klart förra veckan så nu är det vårt sovrum som står på tur. Ska bara få tummen ur och måla taket där. Det ska bli så spännande att se hur det blir där. Får bli en hemlis tills det är klart

Vad annars har hänt? Neo har slutat med blöjan och det går super. Händer nån olycka då och då men det får man ju räkna med. Lillskrutt har vänt sej också. Usch, han blir ju 5 mån nu, det går alldeles för fort. Han känns inte som nån bebis längre. Fast det är han ju, och det kommer han ju att vara ett bra tag till =)

Nej, nu ska jag kolla på Händige Manny med mina småskitar tills det är läggdags

Ha det gôtt allihopa (de få läsare jag har kvar =))


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp lite kort på renoveringen så man får se hur de blev =)

2011-10-12 @ 08:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu