Stressad...

Ja, herregud nu sitter jag här och har inte ett skit att göra och vad händer då? Jo, jag känner mej stressad. Haha, jag kan nog aldrig vara nöjd. Har gjort det jag skulle idag, Milton sover och Neo är på dagis. Har målat halva taket på sovrummet förut och då kom det fram något skum röklukt. Skulle tro att någon legat och tjuvrökt där i sina yngre dagar ;) Men nu när jag var uppe så var det borta. Konstigt, det måste ha vart färgen som drog ut likten på nåt sätt? Ja jag har ingen aning om sånt där. Nu tror jag minsann att jag fick nåt att göra, lillskrutt vaknade

Ha det gôtt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu