Renoveringen

Brukar inte bry mej om anonyma kommentarer men jag kan gissa mej till vem detta är så jag lägger upp lite bilder på Rasmus nya rum. Det fick bli lite mer "vuxna" färger för det ska ju ändå hålla några år och Rasmus själv ville ha det så. Så allt med spindelmannen är borta nu



Före... Detta var en av två delar av vårat sovrum




Satte upp en vägg (den mörka) så det blev två små rum ist. Så Rasmus får detta, Milton det andra och vi tar Rasmus gamla rum



Imorgon har jag planerat att ta tag i sovrummet vårt. Ska måla tak och fönsterkarmar mm. Kommer nog att gå rätt fort ergentligen bara man tar tag i det. Ska bytas fönster där med och det är sånt jag inte riktigt kan med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu