Hur ska jag göra?

Är verkligen i valet och kvalet hur jag ska göra på sovrummet. Kollar runt på olika inredningssidor och jag vet på ett ungefär hur jag vill ha det. Har bestämt mej för liggande panel (vilket jag bestämde typ när vi flyttade in) men jag vet inte om jag ska ha det i hela sovrummet eller bara på den väggen jag har sängen mot. Helst skulle jag vilja ha råspont men det kostar skjortan om jag ska ha det på alla väggarna så vi funderar på pärlspont men går det ha liggande? Blir det inte en ful skarv då? Nån som vet? Får kanske tänka om helt. Jag har ju en svart säng så det får bli ljust iaf. Blir nog helvitt. De bilderna jag sett är ju otroligt snygga. Får ta en tur till K-d och inhandla lite grejer men jag skulle vilja ha detta gjort nu, helst igår. Börjar bli lite trött på att sova på tvrumsgolvet.

Nu ka jag och Mille mysa framför brasan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu