Tråk, tråk, tråk!!

Inga barn, ingen sol, inget att göra. Har lämnat av hela styrkan på dagis och skola så nu sitter jag av tiden helt själv hos mamma och pappa. Hade tänkt att sätta mej i solen men här lyser den med sin frånvaro. Vad ska man hitta på? Gå ut och gå? Nej, orkar 200meter sen är jag helt slut i ryggen. Kunde ju iofs åka ner på stan och se om jag hittar något till Mari som fyller år på lör. Nej, har ju ingen aning om vad jag ska köpa! Känner mej lite neggo idag som ni kanske märker. Skulle ju kunna passa på att åka till BB när jag inte har några barn hemma. Bara jag blir klar till ett när skolan slutar så... Nej, snuttan får vänta tills nästa vecka. Då har jag mer tid att föda barn.

Nej, nu tebax till soffliggandet och navelpillandet

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari

Jaa du får inte glömma bort min present!!

2011-05-02 @ 18:27:50
Postat av: Sara

Nej, det är ju såklart det viktigaste jag har att tänka på nu

2011-05-02 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu