Tjipp!

Hade ju tänkt att jag skulle lägga ut lite bilder från förra veckan men jag har så svårt att få tummen ur. Har mycket annat att pyssla med just nu. Hade fullt upp med bla fotbollsträning för Rasmus. Helt otroligt vad stor han blivit. Han stod i mål och han såg så liten ut i det stooora målet. Sen i måndags var det match. En match vann de och en förlorade de. Det är ju inte på så blodigt allvar när de är så små. Huvudsaken är att de har kul... eller?



I lördags fyllde Mari 25 år så vi var där på kalas eller rättare sagt, vi var hos mamma och pappa. Hennes lägenhet är lite för liten att rymma hela släkten



Annars har jag gjort allt jag kan för att bebis ska komma men inte lyckats än. Har tvättat bilen, shoppat, planterat blommor och rensat rabatter för att nämna lite. Börjar bli lite trött på detta nu! Passar ju så bra att åka till BB denna vecka när Rasmus och Lukas är hos sin pappa. Men men sånt får man ju inte bestämma

Här kommer lite bilder på min knäppa familj. Haha, jag bara älskar Maris nya kamera









Den här funktionen är till för att missbrukas! Tyvärr fick jag ingen bild på Rasmus...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jisses... hur ser du ut människa....!

2011-05-12 @ 17:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu