Det kom en liten luring!

I onsdags kväll kom det en liten luring. Var ingen tjej i magen utan det var en till liten kille. Men lika glada för det är vi. Gjorde lite ont i hjärtat när jag lämnade tillbaka de fina klänningarna jag köpt men det är väl av den anledningen det hade vart kul med en tjej. Lite coolt är det att vi har fyra killar, det är inte alla som har det haha. Inte alla som kan dra ihop ett 7-manna lag i fotboll med sina kusiner =)

Förlossningen gick bra. Snabbt men bra. Började känna i magen kl sju på ons morgon. Sen kom det nån liten värk här och där under dagen. Jag väntade på att slemproppen skulle komma, det brukar vara ett tecken på att mina förlossningar har dragit igång. Men icke. Kl fem började värkarna dra igång på riktigt. Då var det bara att börja plocka iordning allt och fixa med barnvakt mm. Vid åtta-niotiden tog vi bilen och åkte mot Karlstad. Tyckte egentligen inte att jag hade tillräckligt ont för att åka in men vi gjorde det ialla fall. Det är ju en bit till Karlstad från Charlottenberg. När vi närmade oss K-d hade jag ca tre min mellan värkarna och det gjorde riktigt ont. Äntligen fick jag min älskade lustgas! Nu gick det fort. Från det vi plingade på klockan till BB och till det han var ute så tog det 57 min. Förlossningen gick ju snabbt men den smärtan jag oroat mej för i nio mån var ju fortfarande där. Jösses, att man går igenom det där gång efter gång. Men men, det är ju för en bra sak. Det är ju värt all smärta i världen... Iaf, ut kom han, med armen före. De tog ju inte hål på mina fosterhinnor heller utan de small sönder med besked. Hade tydligen sprutat i väggen på andra sidan haha




Världens finaste bebis. En liten kopia av Neo



Nu får det bli chips och cola i väntan på att bebben ska vakna. Sen sängen..

Go´natt på er



Kommentarer
Postat av: therse

ÅÅÅÅ världens goaste!!!! kommer en tur under veckan kramis:0)

2011-05-22 @ 21:19:14
Postat av: Mari

Gulle!

2011-05-22 @ 23:30:26
Postat av: svärmora

lite lika är nog både far bror och lillebror,mao,världens vackraste

2011-05-23 @ 10:08:54
Postat av: Britt-Mari

Så söt han är! Grattis till er allihop. :-)

2011-05-23 @ 13:27:52
URL: http://britt-mari.blogspot.com
Postat av: melin

GRATTIS! till tillökningen

Men jag tror inte kan kommer att passa så bra i kläningar =P

2011-05-23 @ 19:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu