Lördagkväll med jobbgänget

Jag har börjat undra på när jag egentligen ska börja lyssna på mej själv och min kropp. Var hos barnmorkan förut och det visade sej att jag tydligen inte hade når järn what so ever i min kropp. Vad var det jag sa? Jag började prata om detta redan i v 20 och hon tyckte inte att jag skulle börja med järntabletter eftersom "kroppen kunde må dåligt" Det provet jag tog nu har ju blivit missat. Jag fattar inte, måste börja lyssna på mej själv. Hur ska jag hinna få upp järnvärdet innan förlossningen? Det behövs ju verkligen då!

Jaja, det blir nog bra. I lördags hade jag förresten skitkul med mina kära arbetskamrater. Vi åt allihop så vi var tvungna att bli rullade ut från The Roof. Bowlingen var ju skitkul också. Jag gick in starkt med två strikar. Men sen gick det sådär. Hade inte Elin tagit in på mej på slutet så hade jag faktiskt vunnit men hon slog mej med 14 poäng lr nåt, den lilla skitungen ;)



Det här var bara förrätten. Det var så jäklagôtt! Särskilt vitlöksbrödet. Tror nästan att jag åt en hel limpa själv



Och efterrätten. Nån browniesak med marsmallows, glass och kolasås. Ja, herrejösses! Har aldrig ätit så god efterrätt. Ska gå dit någon gång och bara beställa efterrätten, så man verkligen orkar. Huvudrätten fick jag ingen bild på. Tog älgburgare med massa tillbehör. Jag rekommenderar verkligen maten på The Roof

  

Bildbevis på mina två strikar, ifall ingen skulle tro mej haha



Annlouise är lite sur på Lotta för att hon leder över henne, därav den mördande blicken ;)



Den obligatoriska fjortisbilden innehållande mej, världens bästaste Elin och världens bästaste chef Ellinor



Inga kommentarer...


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hade lika roligt som dej i lördags. det va riktigt trevligt. det kan hända att jag har en bild på din huvudrätt.. snyggast fjortisbilder...haha. hoppas du hinner få upp järnet innan bebben kommer.

2011-03-29 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu