Dag 1

Första dagen med havandeskapspeng. Inte utan att man känner sej stressad (hehe, är aldrig nöjd jag) Lämnade Neo på dagis imorse när jag kom hem tänkte jag nu jävlar ska det grejas! Behövs ju slipas och målas och sen så behövdes det verkligen städas men så kom jag på, fem timmar alldeles själv i huset. Jag, sängen och fjärrkontrollen, det lät mycket bättre! Så det fick det bli, plus en påse chips. Sov någon timme också. Ja, en del har det bra och det är förjävla fuskigt eller hur?! Haha, var nog bara idag det blev så. Känner jag mej själv så kommer det snart en period med rensande, städande och dolande. Nej, nu får det nog bli lite mat, hann ju inte fixa med det de fem timmar jag var själv...

Ha det gôtt i solen


Kommentarer
Postat av: Mari

fyfan, slappis!

Själv sliter jag i nya butiken. Sjuk har jag blivit också.

2011-03-15 @ 21:18:45
Postat av: Sara

Men vad synd om dej då! Var glad att du har ett jobb för h-vete!

2011-03-16 @ 09:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu