Skit dag!

Idag har jag haft en sån dära riktig skit dag rent ut sagt. Mitt humör har verkligen varit i botten och det blir ju inte bättre av att mina tre äldsta slåss konstant och de blir ju inte direkt på bättre humör av mitt dåliga humör. Det blir en ond cirkel det där... Jaja, imôrrn tar vi nya tag

Igår var det skolavslutning för Rasmus och Lukas. De var i Trefaldighetskyrkan och alla barnen sjöng så fint att jag blev tårögd. Mina fina killar... De har blivit så stora. Nu är det äntligen sommarlov. Hoppas verkligen det blir mycket fint väder å vi kan åka och bada. Alla klättrar ju verkligen på väggarna av att bara gå och dra här hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu