Namnlös...

Hittar inget bra namn till lillfis. Har ett par som vi grônner på men jag ändrar mej från dag till dag. Snart tar jag bara och pekar på ett i namnboken så får det vara klart. Han passar ju inte att heta något stackarn. Men det blir säkert att vi tar det namnet vi tyckte först, det brukar vara så. Just nu kallar jag honom Bobo...

Jag och Lukas sitter och väntar på Dan och Rasmus som är ute och fiskar. Hoppas att de har med sej något riktigt gôtt hem. Nu kan jag ju äta hur mycket insjöfisk jag vill. Vore inte fel med stekt abborre ikväll

Dax att dyka tillbax i tvätthögen....


Kommentarer
Postat av: Mari

Bobo Bus ;)

2011-06-02 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu