Första leendet

Igår så log Mille för första gången. Hur underbart är inte det? Man blir så otroligt lycklig! Imorse låg han och pratade och smajlade för fullt. Min lille sötis

Idag har jag vart nere på centret och midsommarhandlat. Jag och 10000 norskar. Jösses vad fôlk det var! Var inne på jobbet en sväng också. Sa hejdå till världens bästa chef som gjorde sista dagen idag. De slutar en efter en och det känns bara skit! Är så glad för deras skull men det är ju så otroligt sorgligt, vi har ju haft det så bra ihop allihop. Hade det inte varit för denna j-a nedläggning så hade vi nog jobbat ihop ända tills pensionen, eller vad tror ni tjejer? Blir tårögd bara jag tänker på det. Men en bättre chef får man leta efter så de kan skratta sej lyckliga på Skopunkten som får ha Ellinor som chef... Det är tur att jag är hemma och föräldraledig såhär på slutet för det hade bara kännts konstigt när varken Elin eller Ellinor är där...


Kommentarer
Postat av: ELin

kommer alltid hålla kontakten med dej iaf...

jag har flyttat även fast vi skulle haft öppet..

2011-06-25 @ 21:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu