Söndag igen då

Idag har det varit en riktig slappar dag. Är ju inte direkt något "vara ute" väder heller. Men vi började dagen med vattenkrig. Jag förlorade stort kan jag säga haha. I love it! Har varit så otroligt trött några dagar, har säkert sovit minst 20tim per dygn (överdriver bara lite) Visste jag inte bättre så skulle jag tro att jag är gravid men det är jag INTE. Var på efterkontroll i torsdags och då passade vi på att ta ett test som visade negativt. Puh!

Snart så åker grabbarna bus till sin pappa igen. Kommer att sakna dem otroligt som vanligt men samtidigt ska jag vila upp mej för just nu är vi inne i en period där det är bråk från morgon till kväll. Förstår verkligen om de går varann på nerverna nu när det inte är någon skola och Rasmus har kommit in i en ålder där han behöver ha lite egentid ibland. Då är mormor och morfar väldigt bra att ha. Tur att de har varsitt rum annars vet jag inte vart detta slutat

Lillfisen Neo har blivit sjuk också. Hade 39,7 grader i feber förut. Nu är det full fart igen fastän han är lite gnälligare än vanligt. Hade lite prickar i ansiktet också. Hoppas ju på vattenkoppor men det är det nog inte. Vill att de ska få det nu eftersom det är farligare ju äldre man blir

Nej, nu tror jag minsann att de snart river övervåningen. Får nog kolla läget

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu