Ny vagn

Idag har jag och Mille tagit premiärturen med den nya vagnen. Köpte ny nu under helgen. Den andra vi hade välte två gånger på en dag så då fick jag nog. Den har aldrig vält förut men Neo är så nyfiken så han ställer sej på ena hjulet och då välte den. Men det gick bra med båda som tur var. Mille fick ett blått ögonbryn annars var det inget. Iaf köpte mej en Brio kombi. En svart med röda hjärtan inuti. I just love it! En del tycker den är lite tjejig men det jämt skiter jag i. Tycker man kan ha rött till en kille.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja såklart att man kan ha rött te en kille.

Hjärtan o grejjer låter fint tycker jag =)

2011-07-05 @ 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu