Mille 2 mån



Idag är lillfis 2 mån. Här ligger han i den nya dagbädden som han fått från jobbet. Han trivs jättebra i den. Är en sorts vagga med tillhörande babysitter som man kan lägga uppe i. Helt suverän sak

Idag har det blivit en liten hoppingtur på centret. Köpte en tårtkupa och ett kakfat för presentkortet jag fick av mina systrar och så var jag inne på Hildurs och fick mej lite kläder. Alla på Babyproffsen fick en summa att hämta ut kläder för. Det tackar jag för. Så alltså fick jag mej en hel massa saker idag som inte kostade mej någonting. Gratis är gôtt ;)



Har även hunnit med att greja lite här hemma idag. Tvttat några maskiner förstås och sen har jag fått tummen ur och fått upp lite kort på väggen. Blev rätt nöjd men det är fler kort som ska upp men ramarna tog slut



Nu tror jag snart att det får bli en tur runt Ås

Ha det gôtt allihop!


Kommentarer
Postat av: Elin Ödeen

Är han redan så stor...snart kommer han hem med första tjejen ;p



Vad var det för pengar vi fått från jobbet förresten??



Hoppas allt är bra med dej och familjen annars...



Kram

2011-07-18 @ 18:56:15
Postat av: Sara

Jaa, visst går det fort?

Har du fått 10% av lönen lr? Isf är det det man får när man är hemma med hp...

Allt är bra med oss. Livet flyter på



Kram

2011-07-18 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu