Lyckad dag

Igår var familjen + familjen Grundel-Leek på en minisemester till Tusenfryd. Väldigt lyckad dag måste jag säga. Fint väder och barna skötte sej jättebra. Inte värst mycket fôlk heller. Gôtt att bara komma iväg en sväng. Mille fick vara hos morfar han. Har nog inte så stort utbyte av sådana grejer än. Nästa år... Det var ju kul att för en gång skull ha med sej andra vuxna som barnvakt så man faktiskt fick åka lite själv. Jag ska åka dit helt utan barn nästa gång så jag hinner med att åka allt jag vill. Nu blev det ju mest Farfars bilar och sånt. Men så länge barna har kul så är jag nöjd

Idag har jag vart helt slut och inte orkat göra ett skit men vad gör det när man kan ligga i en solstol istället. Känns som om det är väldigt många projekt på gång här hemma nu. Jag har ju börjat måla huset (vilket är jättesvårt när man har en bebis som inte alltid vill sova i vagnen) sen så har Dan börjat göra en källaringång samtidigt som han håller på att sätta in en kamin. Halva trädgården är uppgrävd samtidigt som det är slipdamm i hela nedervåningen. Jaja, det blir bra när det är klart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu