Lillkillen blev åtta år

Ja, jösses, i torsdags blev min lillkille åtta år (och jag 32, men det behöver vi inte nämna ;)) Fattar inte vad fort det går. Det säger jag varje gång någon fyller år men det är för att det är så otroligt ofattbart! Vi hade kalas här med släkten och jag tror han var väldig nöjd med dagen. Fick det mesta han önskade sej. Det var riktigt kul att köpa present iår för nu önskade han sej "riktiga" grejer som han har ett intresse i. Jag fick nog oxå allt jag önskade mej. Massa uterosor av min man, keramiklampa av mina föräldrar, Leila kokbok av mina svärföräldrar och ett preskort på Mansion av mina systrar som jag tänkt att köpa ett kakfat för. Så jag är oxå helnöjd med min dag



Mitt liv är helt enkelt super nu! Mår verkligen skitbra! Folk verkar störa sej på de som mår bra och lever ett bra liv. Visst allt är inte perfekt men visst måste man fokusera på det positiva. Jag har ju det där med jobbet just nu. Visst känns det skit och visst är jag orolig för hur det ska gå ibland men jag ser en massa möjligheter och det är sååå spännande. Herregud, jag kan ju göra vad jag vill nu! Blir så trött på alla som på Facebook och ialla olika bloggar om bara verkar störa sej på andra. Det sticker verkligen i ögonen på folk om man skriver nåt positivt på sin status eller på sin blogg. Man kan faktiskt leva ett bra liv och vara nöjd med det man har, det är inte omöjligt! Dessa som är så negativa mot andra måste leva nåt otroligt tråkiga liv och är avundsjuka på de som har det bra. Livet är inte alltid en dans på rosor men som sagt, varför ALLTID fokusera på det negativa?

Nej, nu måste jag ta tag i tvätthögen som inte blivit gjord på en vecka. Trist som fan men jag får rena kläder iaf...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu