Hej hopp

Var på 30-års kalas hos Anders igår. Jag hade trevligt, kanske lite väl trevligt kan jag kanske tycka idag haha. Nejdå, är inte så farligt bakfull idag faktiskt. Då är det betydligt värre med min man men av mej får han inga sympatier, är ju självförvållat. Hade ju tänkt att jag skulle gå hem jättetidigt igår men vi åkte hem runt halv tre tror jag. Neo och Mille har varit hos svärföräldrarna. Var lika jobbigt att lämna lillen den här gången oxå men det hade tydligen gått jättebra. Men nu ska det dröja väääldigt länge innan nästa gång (sa jag inte det för två helger sen med?) Saknar mina små gryn... och de stora...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu