Full fart

Idag har det gått i ett hela dagen. Jag, Rasmus och Lukas var inne i Arvika till tio. Där fick vi med oss morfar till färgaffären för att titta på klinkers att ha under kaminen. Fann inget som passade där så vi får nog ta en tur till Karlstad till veckan och handla. Jag och Lukas lämnade Rasmus i stan för han skulle sova hos mormor och morfar. När vi kom hem hämtade vi resten av familjen och drog på Edaträffen. Rätt överskattat tycker jag nog. Såg några min på monstertruckarna och lite på när de burnade med sina bilar. Neo tyckte det var roligast att kolla in de mosade bilarna monstertruckarna kört över. Sen nu i kvällinga så var vi uppe vid Treen och tog oss ett kvällsdopp och tro det eller ej men jag badade faktiskt jag med och det var riktigt varmt.

Så somsagt idag har det vart fullt upp så nu ska jag och älsklingen ta med oss en film och gå och lägga oss i sängen. Myspys!

Förresten, hoppas jag får ett glädjande besked snart. Håller tummarna så de blir vita...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu