Det gör ont i hjärtat!

Sista dagen idag för Babyproffsen i Charlottenberg. Ikväll gick portarna ner för gott. Det var med en klump i halsen jag åkte ner till centret och höll Lotta sällskap medans hon stängde för allra sista gången. För er som tycker att jag är löjlig så måste jag säga att då har ni troligen aldrig hast ett så bra jobb som jag. Bra jobb och helt underbara arbetskamrater. Det är ju de som det är värst att lämna. Jobb, det är jag helt säker på att jag kommer att få men troligtvis aldrig så bra arbetskamrater. Det har ju alltid funnits nån man kunnat prata och vädra sina tankar med om det vart något som varit jobbigt. Hur ska jag klara mej utan Elin, Jannica, Ellinor, Annlouise och Lotta? I Love U all!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för att du kom o höll mig sällskap :)

Ja det kommer att bli väldigt konstigt att inte träffa er alla dagligen framöver................

Tycker om er oxå :)



Kram Lotta

2011-07-11 @ 23:48:05
Postat av: Elin

Jag vet hur hårt det var när jag lämnade ifrån mej nycklarna och for hem...det gjorde ont i mej



Vi får se till att ha en årlig träff allihop =)



Love u too

2011-07-12 @ 19:48:13
Postat av: Maria

Men ni skulle väl egentligen inte stänga så tidigt?? Var det inte september? Vad tråkigt hur som helst :( Kram

Postat av: Sara

Nej, men det var några som ville in i lokalen så de var väl lika bra att stänga ist för att dra ut på det. Ja, det är skittråkigt. Kram

2011-07-24 @ 13:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu