Trött!

Nåt så in i h**te. Hade inventering på jobbet igår. Jobbade från 10.00 till 01.00. Trodde inte jag skulle hänga med så länge men det gick förvånansvärt bra. Drack några liter cola och det fick jag ju sota för inatt. Lyckades få ihop ca 2 tim sömn. Var så uppe i varv så jag kunde inte sova. Fick ju inte sova länge idag heller eftersom jag skulle vara hos tandläkarn i Arvika kl tio. Dit var ju inget kul att åka heller. Varig visdomstand, det är mumma det. De kunde inte dra ut den nu heller pga snuttan i magen så det får bli till hösten. Fick även bannor för mitt coladrickande. Jaja, vad ska man göra. Ta bort mitt enda beroende säger jag bara!

Nu ska jag hämta två av mina älsklingsgrabbar

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu