Takida

I just love them... Särskilt de allra första skivorna, innan de blev så kommersiella. Fick igång den allra första skivan i bilen in till stan förut och jag blir hur lycklig som helst av att höra dessa låtar. Texterna är ju för underbara. Det är så B att det blir bra. Tycker fortfarande att de är bra nu men de har blivit så "vuxna", gillar garagesoundet bättre.
Dety finns tre personer (fyra om man räknar med älsklingen som sjunger så det skär i hjärtat på mej, haha) som kan sjunga rakt in i mitt hjärta och det är Robban i Takida, Robbie Williams och Erik Hassle. Tre totalt olika röster men gud så bra de är!

Sitter hos mammsen och pappsen och bloggar för datorn är ju kass igen, eller bredbandet, somvanligt. Är nog datorn som blitt för gammal så det går inte att koppla ihop dem. DAVID HJÄLP!

Ska ner till Verkstaden nu och ta lite prover så Neo ska vara hos moster Mari, hoppas att han gör riktigt mycket i blöjan nu för det vet jag att mostra bara ääälskar =)

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Mari

Tur för honom att han inte gjorde nåt. Då hade han fått gått med det. Haha!

Jag har så god hand med dina barn. Tycker du inte? :P

2011-01-12 @ 14:41:21
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: Therese

Åå vad bra de är hoppas de snart har någon spelning närmare igen...

2011-01-12 @ 20:24:29
Postat av: Maria

Hej hopp!

Grattis till det kommande tillskottet i familjen! :)



Sen vill jag passa på att utmana dig: http://behindbigblueeyes-maria83.blogspot.com/2011/01/utmanad.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu